• Wpisów: 82
  • Średnio co: 48 dni
  • Ostatni wpis: 9 lat temu, 06:05
  • Licznik odwiedzin: 221 459 / 4056 dni
 
ania
 
Ania: Wczoraj odszedł Haskuś.

Nie możesz dodać komentarza.

  Wyświetlanie: od najstarszego | od najnowszego
  •  
     
    @Gniewomir Świechowski: W Falloucie ja strzelałam do Gniewomirów, ale skurczybyki były cholernie rącze ;> Dzieki, Gniewko. Niestety, hodując szczury trzeba byc przygotowanym na takie zejścia. To już 4ta szczurza śmierć w moim życiu. Gdybym mogła mu ją zaplanoac, byłoby piękniej. Ale myslę, że jeśli zachował jakąś świaodmośc, to jest ona nam życzliwa. :)
     
  •  
     
    @madziara: Dzięki, MAdzia. Kochana jesteś. Wiemy, że było mu u nas zajebiście. Chcemy, żeby możliwie najwieksza ilośc szczurków miała takie bogate i ciekawe życie. Stąd pomysł na kolejne adopcje. Mam nadzieje, że tym razem trafimy szczęśliwsze geny.
     
  •  
     
    @Ania: Aż mi łezka poleciała ;( świeczkę właśnie zapaliłam w domu [*]
    Niestety szczuraki z zoologów często mają takie problemy. Niestety w większości sklepów i hodowli szczury rozmnażają się wewnątrz jednej rodziny co skutkuje dziwnymi chorobami genetycznymi... Przykre, ale prawdziwe :/
     
  •  
     
    @Gniewomir Świechowski: rak usunięty - operacje przeżył, z narkozy sie wybudził ale złapała go duszność i nie dał sie zreanimować; miła pani doktor przekonała, że korzystniej dla całego szczurzego świata będzie Długiemu Ryjkowi zrobic sekcję celem nauki i rozpoznania - sekcja wykazała, że szczur miał praktycznie niewykształcone płuca (miał płuca szczura 2 tygodniowego, a miał prawie 2 lata), w płuchach natomiast miał płyn. Niestety, nic nei zdradzało tego wcześniej.
    Pozostała trójka nie wykazuje dzis zadnej aktywnosci, po prostu leżą. Uznaliśmy z narzecoznym, że dokupimy im kolegę - szczurze zycie jest krótkie i trzeba sie z tym pogodzić. Jeżeli możemy zapewnić jakiemus szczurowi tak dobre warunki, jak Huskiemu, to warto.
    Byc może zanimuje to inne szczury - obecnie są kompletnie przybite, biegaja po calym domu i szukają kumpla.
     
  •  
     
    przykro mi strasznie :( [i]
     
  •  
     
     
  • awatar
     
     
    gość
    [*] wiem bo sama kiedyć straciłam PZDR
     
  • awatar
     
     
    wniebowzięta
    [*]